اگر صاحب يك وبلاگ يا وبسايت هستيد بايد بدانيد كه لازم است بخشي با عنوان  قوانين و مقررات را در يك برگه يا صفحه و يا در هرصورت بخشي از رسانه تان اضافه كنيد.

به عبارت ساده تر وبسايت يا وبلاگ شما بايد بخشي با عنوان قوانين و مقررات داشته باشد تا مخاطبين در مواجهه با كسب و كار ،بازار فروش آنلاين،دعوت ها و درخواست ها و خلاصه آنچه محتواي شما به مخاطب ارائه مي دهد، تكليفشان را بدانند.

شما داريد يك رسانه ارتباط جمعي را مديريت مي كنيد. شايد بعضي ها بگويند كه چي ميگي بابا، من در روز به تعداد انگشتان دست هم مراجعه كننده ندارم.

بله به نظر منطقي مي آيد. تعداد ورودي در رسانه هاي مختلف ممكن كه نه حتماً كم و زياد دارد. ولي اين نمي تواند ناقض اصل قضيه باشد.

چرا كه اولاً شما در مقابل مخاطب به تعداد انگشت شمار هم مسئوليد.

بعد هم رسانه شما در هر زمان در ذات خود امكان برقراري ارتباط با انسانهاي سراسر جهان را به شكل تعاملي به شما مي دهد، همچنين امكان دريافت بازخورد فوري و آني مخاطبان و ارسال آن به جانب شما را فراهم مي آورد.

ديگر اينكه محتوايي كه شما منتشر مي كنيد امكان اشتراك گذاري و باز نشر به تعداد دفعات و در زمان هاي مختلف را دارد.

اين احتمال هست كه كاربر بدون مراجعه به وبسايت منتشر كننده و بوسيله يك رسانه واسط به محتواي شما دسترسي داشته باشد.

با يك جستجوي ساده مي شود فهميد كه حتي برخي مطالب ساده و به نظر پيش پا افتاده در جاهاي مختلف و به دفعات منتشر شده اند.

در نظر داشته باشيد كه بسياري از خبرهاي داغ شده از يك پست ساده در وبلاگ، .سايت و يا شبكه هاي اجتماعي منتشر شده اند . شايد هم ناشر اصلاً گمان نمي كرده مطلبش اين قدر مورد توجه و قرار گيرد و عمومي شود. 

گذشته از اين ها داشتن قوانين و مقررات شما را در مديريت رسانه همگاني تان هدفمند مي كند.

باعث مي شود كاربرانتان نسبت به شما و رسانه تان اعتماد بيشتري پيدا كنند.

راستش بايد مطلبي را به عنوان اعتراف بگويم. من تا چند روز پيش چنين بخشي را در وبسايتم نداشتم. در اين چند سالي كه وبلا گ و وبسايت داري كرده ام، ضرورتي براي مكتوب كردن قوانين و مقررات نداشتم .

چند روز پيش بنا به ضرورت (به خاطر پروسه دريافت نماد اعتماد) دريافتم كه ايجاد بخشي با عنوان قوانين و مقررات براي پيش بردن مراحل دريافت نشان نماد اعتماد الكترونيكي ضرورت دارد.

اين كار را انجام دادم و قوانين دم دستي و في البداهه اي هم نوشتم كه البته جا دارد به مرور تكميل تر شود.اما در همان حال  كه داشتم قوانين وبسايت مي نوشتم، با خودم مي گفتم :

خب ما  چه حقوقي براي وبسايت و كاربران قائل هستيم؟ 

 ساز و كارهاي ارتباط با مشتري و حقوق دو طرف در چيست؟

و يا اينكه ما چه خدماتي مي توانيم به كاربران و مراجعه كنندگان و يا نيارمندان به خدماتمان ارائه دهيم؟

خلاصه به اين نتيجه رسيدم كه اين داستان قوانين و مقررات يك موضوع مهم و ضرورت اساسي است.

حتي اگر فعاليت ما در حال حاضر تا حدي تفنني و آماتور گونه باشد، همين مكتوب كردن قوانين و مقررات در ادامه ما را در مسير مورد نظرمان هدايت كرده ، باعث خواهد شد تا از دردسر هاي احتمالي در پروژه هاي مالي و سوء تفاهم هاي ديگر حتي المقدور اجتناب نماييم.

اين ها مواردي بود كه به صورت خلق الساعه به ذهنم رسيد و چون به نظرم مهم و مفيد بود خواستم آن را با شما به اشتراك بگذارم.

خيالم راحت شد ديگه . اميدوارم رسانه موفقي دشته باشيد و كاربران شما روز به روز بيشتر شوند. اين رو هم يادآوري كنم كه قوانين و مقررات بايد براي دو سوي ارتباط رسانه اي حق و حقوق قانل بشه و خوبه كه مديران و گردانندگان رسانه ها به اين قوانين توجه داشته باشند.

جاي خالي قوانين و مقررات رو  زودتر پر كنيد تا پيش از هر چيز براي خودتان و رسانه تحت مديرتتان يك اساسنامه و نقشه در اختيار داشته باشيد.

در آخر گفتگو از شما دعوت مي كنم ضمن بازديد از وبسايت ما از طريق صفحه قوانين و مقررات نظرات وپيشنهادات خودتون روبري ما ارسال كنيد. اگر هم حالش رو نداشتيد مشكلي نيست.

 

قوانين و مقررات وبسايت محتوا20

موفق و مويد باشد


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قاب چوبی سالن همایش ها و سینمای بصیرت راهنماي سفر | معرفي جاذبه هاي گردشگري و تورهاي مسافرتي نحوه راه اندازي کارواش بخار Global Professional Solar Water Heater Supplier | IRASOLAR تور آنتالیا , تور ترکیه , تور استانبول نقشینه کویر اتوبار تمامی فایل های مورد نیاز دانش آموزان و دانش جویان مقاله